fredag 30 september 2011

200!

Då har man skrivit 200 inlägg! Hurra för det. Det kommer bli minst 200 inlägg till. Det kan jag lova.

Jag mådde dåligt igår. Jag fick ångest när jag var på Stureplan vid klockan ett i natt. De andra skulle gå till Spy Bar men jag känner att jag inte passar in där, jag får ju nästan aldrig komma in och det beror väl på att jag inte ser så där rätt och hipp ut.  Så min kompis skickade hem mig i en taxi efter att jag fått lite ångest och började typ hyperventilera och gråta. Jag kände så här att jag orkar inte. Varför ska jag leva för? Men jag har inga allvarliga planer på att att ta livet av mig. Jag älskar livet trots allt, jag tycker att varje dag är ny och spännande och känna alla dofter och alla smaker och träffa så många olika slags människor och känna att man utvecklas. Att kunna älska och bli kär, upptäcka ny vänskap etc. Missförstå mig rätt det var inte spy bars fel att jag fick ångest, det var något jag hade byggt upp en längre tid.

Jag satt på Dramaten trappan tidigare idag och pluggade körkortsteori då kom det en snygg kille i kostym och frågade om en cigg. Generös som jag är så fick han en marlboro beyond. Vi pratade lite kort sen gick han iväg med sin kompis fan man kanske skulle bett om hans nummer men det kanske hade varit lite väl. Jag vet inte, jag är vanligtvis modig men ibland fegar jag ur.

När jag var på Systemet och skulle köpa en "gula änkan" till inflyttningsfesten så var det en östermalmsgubbe som var före mig i kön som packade ner den i sin påse men som tur var upptäckte expediten det och han fick ge mig min flaska. Han garvade bara. Han kanske var kleptoman. Det kan man ju vara det spelar ingen roll hur mycket pengar man har men man har ändå ett sjukligt behov av att stjäla.

Idag tänkte jag bara softa och försöka att ta hand om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.