söndag 25 september 2011

Bloggen min

Fatta att jag har blivit sparsam. Jag vet inte om det är tack vare medicinen men i normala fall när jag får mina pengar så bara går dom i ett fingerknäpp. Men nu har jag bara köpt lite mat och cigg och betalat lite skulder å det är det enda. Jag har varken supit eller shoppat upp pengarna. Hurra!

Igår kväll när jag inte hade något att göra så läste jag igenom en massa bloggar och hittade en som jag verkligen gillade. Den var skriven med ett sorts tungsinne och lätthet på samma gång. Bloggen var mycket personlig och gick liksom under huden. Jag vet inte om jag vågar länka för hon kanske inte vill det. Men men...Jag tror kanske att jag vill behålla denna pärlan för mig själv ett tag.

Ingen av mina kompisar bloggen. Inte P, inte I, inte J, inte K. Det är lite trist. Men S som jag inte träffar så ofta men som jag ändå betraktar som en kompis ändå hon bloggade i varje fall. Jag ska tjata på na så hon börjar igen för hon skriver så otroligt bra om sorg och saknad. Hon skriver bra om andra saker också för hon har liksom skrivandets gåva.

Min blogg ja! Jag har lite koll på några som läser men den är ju helt öppen så det kan ju vara vem som helst egentligen som kommer in här. Det är kul och lite läskigt på samma gång. Vad är det som gör att du kommer tillbaka som läsare? Skulle vara kul att veta. Jag har enligt sitemeter drygt 40 läsare om dagen borträknat mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.