måndag 5 september 2011

Suck!

I morse körde jag igenom en massa rondeller och det gick bra. Jag känner mig säkrare och säkrare på att köra men fan vad jag har lagt ner mycket tid och pengar på det här körtkortet. Jag tror jag har kört 60 lektioner snart. Önskar att jag hade någon och öva på privat, men än så länge har jag bara pappa. På sätt och vis är det bra att köra på bilksola för då uppträder man korrekt och blir inte arg.

Jag tog mig till Filmhuset efter bilksolan så nu sitter jag här. Jag frågade ett par killar om de kunde hjälpa mig att tyda vad som stod på baksidan av min tentan men de var så här dismissive och ohjälpssamma. Suck vad trött jag blir! Beror det på att jag är tjock eller? Det stod något på tentan att jag drar extrema slutsatser. Hahaha.

Funtar på aatt avlsuta på mitt Okcupid konto. Alla killar är ändå bara ute efter sex och jag har svårt att säga nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.