onsdag 21 september 2011

Rough

Dagen började inte bra för jag vaknade upp med en sprängande huvudvärk. Jag gick till skolan men jag kunde fan inte sitta kvar för jag var så dålig. Så jag gick hem och sov. Sen kom Katja och fotade mig när jag gjorde mig i ordning för kvällen. Jag är ju mer i ett fotoprojekt. Man får så mycket positiv energi från Katja och hon har inspirerat mig att ta upp detta med fotot igen.

Tre timmars middag på Café Piastowska. Där kan man lätt få en utskällning om man krånglar till saker och gör specialbeställningar. Min kompis skulle först inte få sitt likörkaffe för att alla spisplattor var upptagna. Men jag gillar när det är sådär. Lite rough liksom.

Imorgon ska jag på möte på jobbet. Hoppas jag inte insjuknar för det känns som om den här huvudvärken liksom var den inledande fasen på en sjukdom. Alltså inte typ hjärntumör utan snarare en kraftig förkylning.

Idag har jag gått runt och känt mig misslyckad. Jag pluggar för lite och jag borde verkligen komma igång med plugget annars kommer jag ju aldrig klara kursen. Sen tycker jag att det är så trist att jag är singel. Jag känner mig billig som liksom ställer upp på nästan vad som helst med folk jag inte känner. Men det är återigen det här med att jag är dålig på att sätta gränser och att jag inte tycker att jag är värd något.

1 kommentar:

  1. Jag vet ju inte om du vänder på dygnet, men om du gör det så försök att sluta. Sätt bestämda tider då du ska plugga, om du inte jobbar vill säga. Försök göra så, och sätt inte igång chattar och sånt förrän du är klar med plugget. Jag sitter här och ger råd fast jag själv är usel på det, men råd kan man ge även om man själv har svårt att följa dem. Jobba på Bea. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.