måndag 19 september 2011

Blogga ihjäl sig

Jag läser många bloggar och jag är medveten om att folk vill framställa sig själva i så god dager som möjligt liksom vara på sin best foot hela tiden men jag tänker att sådär perfekt liv kan man inte ha att man tränar 6 ggr i veckan , har ett heltidsjobb, ett perfekt förhållande och allt därtill. Sen verkar folk ha obegränsat med pengar också och kan lägga ner flis på diverse botoxinjektioner, flådiga middagar på stan eller dyra märkeskläder. Jag tror faktiskt att de flesta bloggare ljuger ganska saftigt. De snor från andra bloggar och ljuger till tungan blir helt svart. I själva verket så bor de i sunkiga hyresettor i någon trist förort och äter snabbmakaroner och sminkar sig med niveakräm. Haha. Jag föredrar nuförtiden att läsa bloggar av vanliga människor som inte ljuger utan istället är brutalärliga. Det är intressantare med någon som misslyckas ibland och inte är sådär jäkla perfekt hela tiden.
Jag vet inte jag döljer inte så mycket av mitt liv. De mesta kommer ju fram. Jag är trasig, jag gör bort mig, jag misslyckas jag låter mig utnyttjas osv osv men jag skriver sånt som jag skulle vilja läsa själv. Kom gärna med tips på en blogg som är som min. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.