onsdag 7 september 2011

Efter frukost

Jag ska börja min stora viktresa den 24e september. Jag tänkte prova Cambridgekuren. Jag vet att jag har misslyckats med den tidigare men jag tänkte göra ett nytt försök. I början kommer jag bara att äta såna där pulverskakes. Men sen ska jag smyga in lite mat i dieten. Anledningen till att jag börjar först om tre veckor är att jag vill bygga upp mig lite mentalt först så att jag är förberedd på förändringen.

Idag ska jag till Filmhuset igen. Hoppas man träffar någon trevlig. Min kompis var här igår.  Vi pratade om hennes födelsedagskalas. Hon ska göra en Bea i repris. Först blir det middag på Piastowska och sen sång på K Karaoke. Det är ett bra koncept. Maten på Piastowska är ju jättegod, personalen är lite sur och tvär men inredningen a la efterkrigstid uppväger det. Karaoke vet nu ju redan att jag gillar och det gör även min vän. Det är ett skitbra grepp att köra karaoke på festen folk släpper då verkligen loss.

Det är bara morgon än så länge och jag har inte vaknat men jag skriver från Filmhuset. 

1 kommentar:

  1. En nätbekant till mig har kört på Cambridgekuren och har gått ner 27 kg hittills. Lycka till! :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.