onsdag 28 september 2011

Live or let die?

Var på creperiet med en kompis igår. Jag åt revbensspäll och ostgalette. Det går sådär att banta, jag äter för mycket på kvällarna, men jag ska sluta med sömntabletterna så blir det nog lättare att undvika att käka. Jo Jenny du frågade om Abilify och jag äter den på kvällen nu.

Jo, jag vet inte om jag ska sluta blogga för jag läste igenom den igår och tycker bara att den är helt menlös. Det står ju inget intressant bara en massa pladder och tjat om bantning som aldrig blir av. Jag kanske ska börja skriva riktig dagbok istället. Ni får protestera om ni tycker att bloggen ska leva vidare.

1 kommentar:

  1. Men vad fan. Jag råkade klicka i "roligt" fast det skulle vara "tråkigt", sen blev det två gånger. Jag menade alltså att det skulle vara tråkigt om du slutade blogga, det behöver inte vara så jävla intressant för varenda kotte varje dag utan kan visst fungera som en dagbok för dig och kanske dina vänner. Jag har vänner i hela Sverige och jag vet att några av dem åtminstone läser min blogg, vi hörs också på FB men annars bloggar de också och det är kul att läsa och inte fan skriver de alltid världsomvälvande saker.
    Jag blir också hungrig av sömntabletterna, jag har börjat med att ta en macka precis innan jag tar dem och sen släcker jag lampan. Visst, man ska inte äta på kvällarna men vad ska man göra när man får såna biverkningar av medicinerna? :S
    Sluta inte blogga Bea!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.