torsdag 1 september 2011

Gone fishing

Jag vet hur trollet Coco hittade till min blogg. Hen såg att jag hade skrivit en kommentar på Fatshionistas blogg som svar på påhopp. Skitsamma Coco är en idiot. Cocobäng. Det är jag som har makten över min blogg jag tänker inte låta någon anonym jävel få förstöra. Jag fick precis en kommentar från Coco som jag väljer att inte publicera som handlar om hur utvecklingsstörd och dum jag ser ut. Fuck off!! Klart att jag blir ledsen men man får ju tåla lite stryk särskilt om man har en öppen blogg. Kanske ska jag ha den sluten för bara inbjudna läsare. Fast Coco skulle säkert nästla sig in där också. Coco du verkar verkligen fascinerad av mig. How come?
 Nä nu har Coco fått alldeles för mycket plats här. Ska inte prata mer om trollet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.