lördag 24 september 2011

Ideal

Jag drack en öl med min inneboende och hans kompisar. Sen gick jag och lade mig för jag ska ju jobba idag med den här fotogrejen. Jag gick och köpte "Maken" av Gun - Britt Sundström. Det är ju en modern klassiker och handlar om förhållanden. Jag har ju inte haft ett riktigt sådant själv men jag får säkert ut något utav att läsa den.

Jo, jag vet inte jag har liksom aldrig träffat någon som det har blivit något med. Kanske har jag haft otur kanske har det berott på en massa andra saker jag vet inte. Men men, lite tråkigt är det och jag skäms lite för att det är så. Man förutsätts att ha haft ett par långa förhållanden när man är i min ålder. Alla frågar och jag kom ihåg när jag var på viktväktarmötet i måndags och konsulenten pratade om vanor så sa hon att de flesta har partners och expartners som är lite lika varandra. Då kunde ju inte jag säga att jag alltid varit singel. Det hade blivit lite pinsamt så jag bara mm jo men visst. Min drömkille ska vara snäll och bra men ingen mes. Han får gärna vara lite arrogant men inget svin. Jaja vet inte men i mitt huvud har jag två idealmän som jag ser och den ena är blond och den andra är svarthårig och de pratar båda engelska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.