tisdag 20 september 2011

Big ballon

"You take your girl and multiply her by four then a whole lot of woman needs a whole  lot more!"
                                                                                                      "Big girl (you are beautiful) MIKA)

Whii, jag är glad idag!! Solen skiner, jag får pengar på fredag och jag har börjat på Viktväktarna. Det ska faktiskt bli kul att gå ner i vikt. Alltså hela processen.  Från tjock till normal. Nu ska jag inte prata mer om vikt för alla är inte intresserade av sånt.

Tänker på hur jag insjuknade. Jag vet att jag ältar detta, men jag var liksom en frisk och normal människa fram till jag var typ 21. Sen kom depressionen och den känslomässiga smärtan som utvecklades till bipolär sjukdom. Jag blev då skuggan av mig själv. Gick upp en massa i vikt och började försumma mitt utseende. Det var mycket som gick fel. Gjorde mycket dumma saker. Men allt det där är historia och inget jag kan göra något åt idag även om jag kan känna bitterhet över att hela min ungdom blev förstörd.

Jag var hemma hos en polare igår och kollade på Scream 4. Fan vad dålig hahaha. Men det visste man ju. Tyvärr åt jag chips och dipp. Men jag har officiellt börjat räkna pointsen idag. Juste inget mer prat om bantning. Kort kuriosa: Världens fetaste mamma Donna Simpson som vägde typ 250 kilo när hon födde sin dotter ska börja banta. Så jag tror det ligger i luften det här med att bli nyttig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.