onsdag 28 september 2011

Ute/inne

Lämnade in uppgiften. Har ingen aning om huruvida den ska betygsättas eller inte. Men jag gjorde det! Mitt nya motto är: Missa aldrig en deadline! Jag kommer väl förmodligen jobba med text i framtiden på ett eller annat sätt och då kommer jag vara så illa tvungen att hålla mig inom vissa tidsramar.

Nu har jag äntligen satt ett pluggschema för hur jag ska plugga. Imorgon åker jag till Kungliga biblioteket och sätter mig där. Så kanske jag äter lunch på Riche men det är ju lite dyrt. Nä det får väl bli en sallad på Sandy's typ. Men jag har aldrig ätit lunch på Riche bara supit där så det skulle vara kul att göra det nån gång bland alla businessmen och rika bloggerskor.

Nu ska jag fotograferas naken av Katja. Vi ska till...nä det säger jag inte för då kanske nån jävel kommer dit och tjuvkollar. Nä skämt åsido vem skulle vilja se min övergödda kropp? Men vi ska vara ute i varje fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.