tisdag 27 september 2011

Köpa

Jag sov som en stock inatt och drömde att det var reklamfilminspelning i mitt barndomshem i Upplands Väsby. Lustigt!

Eventuellt ska jag köpa en Mamiya 7 med tre gluggar på Blocket för 25 000 kr. Har något något tips hur man ska göra för att inte bli blåst? Det är klart att jag inte sätter in pengarna i förväg utan jag tänkte skaffa fram en sådan postväxel från banken. Det är väl säkert? Eller?

Jo jag ska lämna in den där uppgiften imorgon och det ska väl gå vägen tror jag. Jag menar det behöver ju inte vara perfekt ju.

Jag mår fortfarande lite dåligt men det har ändå blivit lite bättre. Jag fick min lön idag så jag kan betala mina räkningar. Ska bada nu så att jag blir ren och fräsch. Sen ska jag ut och köpa snapcigg. Det går bra med inneboenden faktiskt. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.