onsdag 14 september 2011

Studentlägenhet

Nu kanske det ändå blir en flytt hemifrån trots allt. Man ska ju inte ropa hej innan man kommit över bäcken men jag ligger på plats fyra av 366 som anmält intresse på en lägenhet på Götgatan 78 i Studentskrapan. Tycker ni att jag ska ta den? Det blir 1500 kr mer i hyra men jag får ju en alldeles egen lya. Farsgubben kommer ju att vara bara 100 meter bort. Den här bilden tog jag från vardagsrumsfönstret så jag och pappa kan skicka morse kods meddelanden till varann. Haha.

1 kommentar:

  1. Om du får jobb så att det räcker ihop med studierna så är det klart du ska ta den! Så kan du gå hem till farsan och snylta mat när det är tight. ;-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.