tisdag 13 september 2011

Kort om plugg

Var i skolan idag och det gick bra. Jag ska jobba med en som heter Viveca på ett projekt som ska  vara klart imorgon. Hon är trevlig. Det är jag och Viveca och Pia som är dom som har pratat lite med varandra. Vi brukar hänga på rasterna och så. Pia har läst miljoner poäng. Hon går på Kulturvetarlinjen. Jag skulle också vilja läsa på KV. Men jag tror att jag har för taskiga betyg för att komma in. Hursomhelst ska jag främst fokusera på att klara den här kandidatkursen först och främst. Jag inser att jag måste plugga mer om jag ska hänga med i tempot.

Nu ska jag träffa en tjej som ska göra ett fotoprojekt om stora kvinnor.  Låter kul och jag ställer gärna upp om hon vill ha mig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.