lördag 1 oktober 2011

Inspi -brist

Ingen inspiration what so ever att skriva men jag vill vara bloggen trogen samt att jag vill ventilera lite i mitt händelselösa liv.

Jag jobbade igår. Dessförinnan var jag hemma och gjorde absolut ingenting. Det är så mycket jag måste göra. Ett på priolistan är att städa och på plats nummer två kommer att plugga. Jag måste läsa lite i körkortsboken. Kul! Not!

Dagens nyhet är att jag fått kallelse till att träffa kirurg på obesitas enheten på Ersta sjukhus. Det innebär att vi ska duiskutera gastric býpass och eventuell operation. Jag tror att jag trots allt är beredd att göra en sådan operation för jag kan inte inte gå runt längre och vara så här tjock.

Jag är ledsen och känner mig olycklig. Jag vet inte exakt vad det är som är fel men det är väl allt. Jag trivs inte riktigt i tillvaron. Jag har svårt att koncentrera mig och jag känner mig splittrad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.