måndag 16 april 2012

That's what I want!

Shit, jag har bara 300 pix kvar på kontot. Det kommer nya om 9 dagar. Jag är så dålig på att hålla i pengar så att de inte är klokt. De bara rinner ur händerna på mig. Har sagt det förut men jag måste styra upp detta. Nu när jag skriver uppsatsen har jag inte mycket deg. Jag får vända på varenda slant. Trodde att när jag blev rökfri så skulle jag plötsligt ha en massa pengar över men det blev icke så. Istället köper jag en dricka där, en tidning här osv.

Är väldigt trött och jag tror att det beror på en massa saker. Övervikt, mediciner, leda och tristess. Vet inte vilken ordning men de beror på varandra. Jag ska ju till överviktsenheten idag och jag hoppas att jag i varje fall har gått ner 1 kg. Tycker att det är skitsvårt att ändra matvanorna och röra på sig mer. Det är verkligen skitsvårt men det är inte omöjligt. Mitt uppsatsskrivande känns som ett skämt. Vem är det jag försöker lura men jag ska ta tag i det.

3 kommentarer:

  1. börja med amfetamin, då känner man inga hungerkänslor.
    ps ta bort smöret ist för osten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vågar inte ta den risken....

      Radera
    2. Idiot. Amfetamin tar bort livslusten och ger psykoser. Ingenting att rekkomendera/skämta om till någon som mår dåligt

      Radera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.