tisdag 24 april 2012

Fat Chance

Jag skulle åka till Filmhuset igår för jag trodde det var filmvisning där men det var på Victoria. Där jag bor. Det var ju synd.

Hela kvällen igår satt jag och och kollade på profiler på den här datesidan Mazily. Jag förstår inte varför det skulle gå bättre nu än det har gjort tidigare. Mazily är inriktade på att det ska vara nätdejting för kulturintresserade. Det är dock många pretton där. Jag vet inte om jag absolut vill ha nån som är kulturintresserad. Det viktigaste är ju att kommunikationen fungerar som den ska. Jag har ingen speciell typ jag faller för faktiskt. Men det är ju många man inte alls gillar så är det några få man gillar och de flesta gillar en inte tillbaka men så finns det nån som det klickar med.
Jag gillar inte att dejta egentligen. Jag vill att man ska träffas på något romantiskt sätt. Egentligen så vet jag inte varför jag håller på med nätdejting då jag inte tror på det. Jag har som sagt väldigt stora komplex över min vikt. Men nu har jag ju äntligen börjat göra något åt det. Det ska gå. Jag ska komma under 100 om ett år. Det sitter i huvudet det här matmissbruket. Det går att ändra på. Jag behöver inte vara the fat girl on the sideline forever. Det är sol idag. Jag ska gå ut och strosa.

3 kommentarer:

  1. Hej! Härlig blogg!! Jag var ihop med en tjej som är bipolär. Hon gick in i en depp period och under denna blev hon tydligen manisk och var otrogen(jag kom på henne) Hon försvarade sitt beteende. Det blev hårda ord från oss båda,jag fattade inget. I över en månads tid har jag försökt att få kontakt med henne för att prata. Hon ignorerar mig.Hur ska jag få kontakt med henne? Tips? Vi älskade varandra...

    SvaraRadera
  2. Mitt råd är att du inte försöker pressa fram något för det kommer bara sluta i katastrof om du gör det och hon blir stressad. Vet att det låter jobbigt och outhärdligt men vänta ett tag och var lite cool och tänk över vad du känner för henne. Bipolära är väldigt känsliga och klarar inte av att man försöker få fram en massa information. Om ni älskade varandra så är det inte kört även om otrohet är ett tecken på att något är jävligt fel.Ring inte och hör inte av dig och se vad som händer. Vänta tills hon ringer så kanske ni kan prata utan att hon har garden uppe.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.