torsdag 26 april 2012

Feed me!

Hej, jag blev behandlad som en fd heroinist på metadon när jag var på apoteket. Jag skulle hämta ut mitt extra paket litium och hon bara. "Det känns inte bra att ge dig all den här medicinen.Jag måste ringa din läkare först. " Så nu är jag i limbo fortfarande. Jag får inte min fix förrän imorgon. Jag äter nu 6 tabletter och ska ha 7 men det tyckte apotekaren var för mycket. Men don't worry about me. Jag är i goda händer. Jag har planerat hela dagen. Nu ska jag gå på Medeltidsmuséet med Johanna och hennes lilla dotter och sen ska jag kanske käka middag ute på nåt trevligt ställe och sen ska jag till Filmhuset och höra Thomas Alfredsson prata och se "Fyra nyanser av brunt." Kanske inte den bästa filmen att se när man är nere men men. Man får sätt guldkant på eländet och skämma bort sig själv.

1 kommentar:

  1. Jag hatar när de ska börja lägga sig i medicinering på det där sättet. Visst är det väl bra att de har koll på interaktion mellan mediciner osv, men litium är inget man kan överdosera med omedelbar effekt liksom, och effekten blir ändå inte den önskade om man så säger - de som tar en massa tabletter vill ju dö och det gör man inte av litium. Det är ju bara dumheter. Hoppas det löser sig i morgon, ring till Affektiva.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.