tisdag 3 april 2012

Min hy

Jag mår bättre idag. Det känns inte lika motigt allting. Men igår var en sån djävulskapsdag.
Idag ska jag gå och fira med en ny bekantskap som jag träffade i lördags. Det är dock ingen dejt! Bara en simpel fika på Gilda's. Kul med lite nya människor.

Jag har börjat med anti-aging hudvårdsprodukter. Jag köpte ett serum från Chanel på rean i julas och det funkar skitbra det har verkligen stramat upp huden så den blivit jättefin och tight. Jag vet att man inte ska blanda produkter men jag hade inte råd att köpa Chanel dag och natt creme så jag köpte Clinique dag och natt creme. Men det funkar bra ändå. Men är det nåt jag är nöjd med så är det min fina hy. Hyn och håret. Resten är crap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.