söndag 8 april 2012

Bra vs. dåligt

Killbloggar intresserar mig sällan. Antingen är det så här superpolitiska eller pretentiösa eller så är det på Jockibois nivå. Jag har bara nån killblogg i min blogglista och den är skriven med självironi.
Bloggar däremot som inte behöver ha prefixet tjej eftersom de flesta bloggar skrivs av tjejer är det annat med. Klart att det skiftar i kvalitet. Men jag vet inte en dålig blogg är väl en blogg som rippar vad andra skriver och bara copy pastar och snor bilder och videos från andra bloggar. Jag har hört att Kissie är en riktig copycat. Hon snor hejvilt. Det är ju dåligt. En bra blogg är genuin och äkta och välskriven och någotsånär sann. Visst kan man ljuga men då ska man göra det av en anledning och inte för sakens skull.

1 kommentar:

  1. Jag gillar inte heller killbloggar, men den här tycker jag var bra http://dannejohansson.blogg.se/

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.