fredag 6 april 2012

Ta inget skit

Det står lite stilla i skallen på mig. Min madrass i sängen åker ner när jag sover så ibland vaknar jag bredvid sängen. Då kan jag bli orolig för att det har hänt något men det har det ju inte. Igår blev jag mobbad av en tant på jobbet som sa att jag var tjock och så sa hon att jag hade den största rumpa hon sett. Blev jättearg och fick verkligen sansa mig  för att inte säga något dumt tillbaka. Jag skrev i vår loggbok för personalen att hon var dum mot mig så då kanske jag inte behöver gå dit något mer. Jag tycker inte att man ska behöva ta sådana kränkningar även om man bara är simpel hemtjänstpersonal.

Vet inte vad jag ska göra nu...städa kanske.

1 kommentar:

  1. Nej, sånt ska man inte behöva ta över huvud taget. *arg* Det spelar ingen roll om man är bitter och sur, man får hålla tand för tunga även mot människor hon uppenbarligen ser som "tjänstefolk". Jävla kärring. Kram på dig.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.