onsdag 4 april 2012

Se och hör

Jo jag var på Överviktsenheten idag och jag vägde in mig på 149,9 kg! Så nu ska det neråt. Jag ska inte bli fetare. Jag ska bli smalare. Jag blev jättesugen på bakelser men då gick jag och köpte skvallertidningar istället och satte mig på Ritorno och gottade mig i kändisars hemliga liv. Det har varit en bra dag idag, jag har varit avspänd och till och med glad emellanåt. Jag tror jag skulle bli bra på att skriva smaskiga skvallerartiklar. Kanske ska söka jobb på Se och hör!!

Jo nu  måste ni kolla på denna dokumentär om prostituerade tonåringar i Seattle. Den är jättebra! En av historiens bästa dokumentärer i mitt tycke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.