måndag 30 april 2012

Torsken

Jag tänker ibland på vilka män som går till prostituerade. Det måste ju vara helt vanliga människor för annars skulle ju inte de prostituerade ha så många kunder. Jag tror många vill göra det bekvämt för sig man går in betalar, behöver inte vara trevlig och får det man beställt dvs sex. Kravlöst helt enkelt. I vår sexuellt frigjorda tid så finns det inga tydliga gränser. Ja menar hororna tycker säkert att de som drar hem nån efter krogen är lika mycket hora som dom  fast de inte tar betalt. Man ger bort en bit av sig själv. Men vadå det sker ju samförstånd annars är det ju en våldtäkt. Ja jag vet inte. Jag dömer inte de som säljer sex. Jag är inte Gud. Men jag tycker torskarna fan ska skämmas. Det handlar ju om makt till syvende och sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.