måndag 23 april 2012

Gaska upp sig

Idag måste jag styra upp mitt uppsatsarbete. Så det med basta!!

Jag är skittrött idag med. Jag och pappa kollade på Ninth Gate av Roman Polanski igår kväll. Den filmen är väl okej, det är nåt jag gillar med Polanskis flirt med mörka krafter. Vet ni att han inte får besöka USA för att han är dömd för våldtäkt på ett barn nån gång på 70-talet. Tror tjejen knappt var 13 år och han hade analsex med henne bland annat. Vilket svin! Men trots det så är han en av mina favoritregissörer!!

Det går bättre att äta nyttigt nu faktiskt. Jag skriver ned precis allting jag äter. Jag såg ju svart på vitt att jag åt alldeles för mycket bröd så då ersatte jag brödet med grönt. Det som är svårt är att stävja att jag är så glupsk. Jag måste liksom proppa i mig mat. Det är som jag vill fylla ett svart hål.

Ska också ut på en promenad. Fast det tar emot att röra på sig. Men jag måste.


1 kommentar:

  1. Har du någon app för promenaderna, till exempel Runkeeper eller Sports Tracker? Jag fick min nya telefon i fredags och har gått två promenader med Sports Tracker igång och det är en jättemorot faktiskt, man blir stolt när man ser hur mycket man gått. Pröva vet jag, logga det som du loggar vad du äter. Och försök äta långsamt, jag vet att det är svårt för jag är som du - äter på nolltid och proppar i mig. Kram på dig, kämpa på!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.