torsdag 19 april 2012

Feel my pain

Det var inte så farligt hos handledaren. Han kom med bra förslag. Jag ska nu göra intervjuer och bygga min forskning på det. Kan fortfarande inte fatta att det kallas för forskning det jag håller på med! Men det är det i varje fall. Så nu ska jag ragga inflytelserika personer från Doris och Wift. Ni får gärna hojta till om ni känner någon i dessa organisationer personligen.

Jag ska gå ut och gå. Det kan göra mig glad. Grät på 76:an. Det som utlöste det var en gubbe som skrek "fan vad det låter" och menade att jag skulle stänga av musiken som jag lyssnade på i lurarna. Jag gjorde det och sen började tårarna rinna och jag tänkte på hur misslyckad jag kände mig. Vet, det låter fånigt men jag kunde inte stoppa gråten utan jag grät jättelänge.

Det enda intressen jag lyckas hålla fast vid är att blogga och musik. Jag lyssnar flera timmar på musik. Jag utövar inte så mycket själv förutom att smeka strängarna lite på min akustiska och att sjunga med i låtar. Nu lyssnar jag på Frida Hyvönen och får att tänka på fladdrande gardiner i vinden någon som går barfota på stranden och en albatross som flyger. Det är sådär drömskt...

1 kommentar:

  1. Hej Bea!

    Ledsen att jag inte hört av mig, det har hänt massor på senaste..

    Har nu suttit i 2h och läst din blogg alla de inlägg jag missat sen sist!

    Du har ett sånt härligt språk när du bloggar :D

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.