lördag 28 april 2012

Off you go

Jag var på viktväktarna. Jag äter vad jag vill idag så börjar jag räkna points imorgon. Det kommer att gå som en dans. Jag har motivation nu. Jag vill gå ner till 120 kg först. Det är 29 kilon dit. Sen vill jag hamna under 100. Mitt slutgiltiga mål är någonstans mellan 63-75 kg. Kanske 69. Då har jag in såna fall bantat bort 80 kilo. Jag vägde 68 när jag var 18 och sen gick det utför. Jaja, det finns intressantare saker att läsa om än min fetma.

Jag är fortfarande under isen. Jag mår inte bra men mitt  extra litium har inte kickat in än. Jag bara sover och sover. Det är ju fint väder och så men jag vill inte gå ut. Jag brukar ofta sitta på Wayne's coffee på götgatan/högbergsgatan, deras uteservering man sitter liksom på första parkett där och får se alla hipsters och söderprofiler. Det är roligt och bättre än teater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.