onsdag 25 april 2012

Självömkan

Baksmälla idag. Var med Johan med flera på Riche. Jag gjorde bort mig tror jag för folk jag inte kände. Jag ska alltid komma fram och prata när jag är full. Vet inte om det är så charmigt det är nog mest störande.

Jag ska inte supa så mycket. Jag suger på och ragga och varför raggar man på nån med helskägg?
Nu har jag tagit bort mig ifrån Mazily och Okcupid samt Match. Det känns jättebra. för det var bara knäckande för mitt självförtroende efter som helt fel typer kontaktade mig. Asså jag är inte dum, jag tror inte att nån helt perfekt bara skulle dyka upp på en dejtingsite men de var så otroligt oattraktiva och menlösa de jag fick brev ifrån. Nu ska jag bara skita i sånt där.

Mår verkligen inget bra och börjar få självmordstankar. Jag känner mig så misslyckad och mer död än levande. Fast jag är ju bakis idag. Det blir nog bättre. Jag är ju tjock och är inget, bor hemma hos min pappa och är ensam. usch...

Det är det att jag känner mig så osynlig och ingen reagerar liksom på det jag säger. Det är som ingen ser mig för den jag är. Ingen bryr sig och det tar mig för given.

3 kommentarer:

  1. Du är en jättefin och värdefull person Bea! Och dejtingsajter suger!!! Var rädd om dig och tveka inte att söka akut hjälp om det känns för mörkt. Du vet att du har så mycket kvar att uppleva i ditt liv! Kram från din vän Sara

    SvaraRadera
  2. Sara skriver precis det jag tänkte säga, så jag bara instämmer. Det var så förut när du kände det så, att jag sade "var inte rädd för att söka hjälp". Det är fortfarande så, nu går du ju på affektivt centrum så du kan nog få bättre hjälp än förut. Kram Bea.

    SvaraRadera
  3. Hej! Nej du är COOOL fattar du inte det? Dessutom - man tjänar inget på jämförelser med andra. Man gör väl det man kan efter sina egna förutsättningar. Och du har ju haft sjukdomen att slåss mot. Inte så jävla lätt då ju! Kram / en läsare

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.