söndag 29 april 2012

Nere

Bara sovit. Hela tiden. Hela jävla dagen. fattar ni vad deppigt. Det är ju fint väder och det är VÅR! Mitt hår är illegalt fett. Jag måste tvätta det. Jag tror att om jag skulle gå ut med detta feta hår skulle jag bli arresterad eller iväg körd till psykakuten. Nej kanske inte, men jag tror inte att jag skulle få så många varma leenden i varje fall och det är något jag behöver nu. Det är så mörkt. Jag mår dåligt. Jag är så jävla seg och orkeslös. Har ingen gnista.  Näe jag vet inte vad jag ska göra. Jag måste nog ha professionell hjälp men nu är ju allt stängt. Får ringa imorgon. Det ordnar sig. Jag är inte självmordsbenägen. Jag mår bara väldigt dåligt.

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.