tisdag 10 april 2012

Insomnia

Insomnian tar kål på mig. Jag blir på dagen som en vandrande zombie typ och dessutom hungrig. Jag vaknar till flera gånger under natten och måste gå upp och göra något. Jag kan bara inte somna om. Sen om dagen så blir jag jätte seg och trött och orkar liksom inget.

Jag skulle skypea med min lärare för att prata om min uppsats. Teknikens under och bra när det inte är möjligt för att mötas på riktigt! Jag pratar svenska och han engelska. Jag är ju ganska bra på engelska så jag kan väl egentligen snacka det så att konversationen flyter smidigare. Många lärare är utländska men det förstår svenska ganska bra. Vi får se när jag kan skype:a med honom. Det får väl bli imorgon!

Var inne på PT Phille's blogg. Jag önskar att jag hade en annan kropp. Att jag var relativt normalviktig. Phille verkar gå enligt devisen att inget är omöjligt. Då är det ju inte det. Jag skulle aldrig våga skaffa en PT nu i dagsläget med min vikt. Jag skulle vara rädd att de skulle döma mig men de är nog inte så ytliga egentligen. De känner sig nog också tjocka fast de inte är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.