lördag 3 mars 2012

Vikt återigen

Har slutat käka ute så mycket. Idag åt jag lax panerad i sesamfrö, broccoli och lite skagenröra till. Göttigött. Jag har problem med att jag hetsäter ibland ty jag har en sådan aptit. Men det här är ett stört beteende som går att förändra. Jag tror att om jag hade opererat mig så hade jag ju inte tagit bort lusten att äta. Visst jag hade blivit mätt på det lilla men jag hade ju fortfarande haft problematiken kvar. Det är det jag måste jobba med. Men jag försöker se det som en utmaning. Att det ska bli kul att gå ner och att man inte hänger sig åt någon extrem diet eller träningsprogram utan ändrar sig lite i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.