torsdag 29 mars 2012

Trippel X

Trodde att jag hade glömt lill-datorn på t-banan. Men det hade jag inte. Den låg i tantväskan.

Känner mig inte lika misslyckad längre. Det är bättre. Jag försöker tänka på allt det jag faktiskt klarar av istället.

Men jag har misslyckats med vikten, med mitt liv, mina personliga relationer osv. Fast jag är ju inte död, jag är frisk och lever säkert ett bra tag till.Man kommer ju alltid att misslyckas med saker och vissa saker går det bättre med.

Såg en snygg kille på T-banan. Men han såg inte mig. Jag såg mig själv i ett skyltfönster och bara ville spy. Att jag ens kan ha kompisar när jag ser ut såhär. Fy fan! Jag åt tre portioner till lunch. Tur att jag ska få hjälp, men å andra sidan de kan ju inte trolla. Jag måste ju hjälpa mig själv. 

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.