söndag 25 mars 2012

Ja det får det!

Nu får det vara nog. Jag är trött på att vara överviktig. Nu gör jag något åt detta. Jag blev skitinspirerad av en tjej som är nominerad till årets viktväktare. Hon vägde 189 kg och väger nu 69 kg. Det är ju helt otroligt. Jag väger 149 kg så jag är inte långt ifrån henne. Jag tror så här: att det spelar ingen roll hur överviktig man än är går det att gå ner i vikt om man vill. Den här tjejen är säkert speciell på alla sätt och vi men det är inget som är speciellt med henne i och med att hon klarade att gå ner i vikt. Det är det som är poängen-alla kan. För de flesta kan ju intellektuellt förstå vad det är som krävs för att man ska gå ner i vikt. Nu säger inte jag att viktväktarna är bästa sättet. För vissa funkar Itrim, för andra funkar LCHF. Men det viktigaste är att man bestämmer sig och följer ett program. Jag ska börja på Överviktsenheten igen! Jag har coach och en hela skara fans som peppar mig.

Här kan ni läsa om superbanterskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.