lördag 3 mars 2012

Fatty!

Pappa säger ofta att det kommer att bli lättare för mig att träffa någon när jag går ner i vikt. Jag märkte att det inte var så populärt att lägga upp på Match att man väger nästan 150 kg. Jag fick knappt några svar. Jo typ nån gammal tandlös gubbe från tjottahejti och typ ja skamliga förslag. Men vafan de finns dom som gillar feta också. Jag tänkte att tänk om jag träffar och blir kär i en fat admirerer och jag går ner i vikt kommer han att göra slut då för att han inte tänder på mig längre? Jaja jag ska sluta bry mig om vad andra tycker. Jag behöver inget godkännande att jag är attraktiv från en man. Så det så!! Men man vill ju ha lite närhet och värme. Får börja kram träd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.