torsdag 1 mars 2012

Min stora skräck

Min stora skräck är att ligga på avdelning. Fy fan. Jag var ju inlagd i Hagsätra men då lyckades jag ju snacka mig ur situationen så jag fick åka hem dagen efter. Det satt två läkare där och frågade ut mig och jag bara jag ska på ett viktigt möte! Fast jag var helt manisk så skrev de ut mig. I efterhand kan jag tycka att jag nog borde ha stannat för min egen skull men det var ju inte så kul att vara där. Vårdarna brydde sig inte ett skit om patienterna. Det var som en förvaring.

1 kommentar:

  1. Hej Bea! Såg inte din kommentar i min blogg förrän nu! Har svarat på den i min blogg.

    Vad bra att du att skjutit upp operationen! Som sagt gjorde ju jag också det, men stod då inte kvar i kön utan fick börja om, men som tur är så tog det inte så lång tid ändå.

    Ett litet tips till dig som vill försöka gå ner på egen hand, har du hört talats om Itrim? Jag tycker de är jättebra, man får massor med stöd och motivation från de och träningen är lätt!

    Jag har också förstått att du håller på med film osv? Sen jag började på Itrim för 1½ år sedan har jag velat göra en dokumentär om en tjej som försöker gå ner i vikt. Eftersom jag inte har så lätt att vara framför kameran kunde jag inte filma mig själv i min egen process. Men kanske du skulle tycka det vore kul att föra videodagbok och få med alla dina tankar under processen i en film? :) Jag har pluggat film och gjort en del innan, så jag är inte helt otränad.. Även om det var länge sen nu :P

    Kram från jolene!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.