torsdag 1 mars 2012

Nån måtta får det vara

Jag har som första stora mål gå ner en supermodell alltså ca 48 kg. Då kommer jag väga 97ish 98ish kilo och kommer fortfarande vara fet men mycket mer rörlig. Jag kollade på Jamie Olivers matprogram bara lite snabbt och då var han i Usa och försökte övertala amerikanarna att ta en sked mindre glass i milkshaken. Sådär kommer det ju vara för mig jag kommer att låtsas att jag har en amerikan inom mig som jag måste övertala att ta lite en skiva mindre ost på mackan osv.

Nu börjar jag vakna sådär tidigt om mornarna igen och det är ett tecken på att något är på gång. Jag ska lämna blodprov för att kolla att jag inte hamnar i något skov. För jag har inte tid att bli sjuk.  Jag ska ju skriva c-uppsats och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.