tisdag 20 mars 2012

Skala banan!

Kollade på "Lyckan i LA" på tv3play. Fan vad avis jag blev på brudarna. Jag vill också bo i LA. Nu har inte jag begåvats med någon mainstream snygg tjej look och jag är mer intresserad av att jobba bakom kameran. Men om jag vägde 55 kilo och hade snygg kropp så skulle jag säkert vara som dom-en lyckosökerska, en golddigger whatever. Nej jag är inte nöjd med min stora kropp på tredubbelt så mycket i kilon men jag är ju jag och det vore ju konstigt att förneka sig själv. Men jag är utbildad fotograf och filmare någon gång ska man ju använda det man har lärt sig. Tycker inte ni att det känns som man bara förspiller sin tid?

Jag gillar galna människor och såna finns det gott om i Los Angeles. Jag ska dit en vacker dag! Haha och gifta mig med en skådis som är ett otroget svin. Nä jag förtjänar bättre än så. Men Sverige och Stockholm är lite beige. Folk i min ålder bildar familj, de skaffar utbildning och jobb och blir ena riktiga svensson. Själv är man lite utav en outsider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.