söndag 11 mars 2012

Tandtiara

Fatta att jag har sjuk träningsvärk  i höfterna efter den där pärsen på löpbandet igår. Jag läser i svenskans kulturdel om konstnären Helene Billgren. Jag minns att jag såg ett program om henne på tv där hon gjorde en tiara med tänder istället för dimanter och rubiner. Jag vill ha det! Snälla Helene om du råkar googla dig själv kontakta mig Beatrice- beatrice.wahlberg@gmail.com för att köpa tandtiaran. Jag skulle kunna ta ett banklån för att köpa den. Så genialisk tycker jag att den är.


Chefen messade mig sju i morse och frågade  om jag ville rycka in  för någon var sjuk.Så jag gjorde det! Jag hann ju inte bli så full igår. Jag vill inte prata för mycket om mitt jobb dels för att jag har tystnadsplikt och dels för att jag respekterar pensionärerna. Jag kan prata desto mer om skolan och c-uppsatsarbetet istället. Patrick vår lärare är jättebra! Han bedriver spännande forskning om bland annat hollywood som industri. Jag fick betyget B i hans förra kurs. Det var inte illa!! Nu siktar jag mot A i uppsatsen. En kvinna i klassen är lite äldre och har jobbat som journalist. En annan ska göra sin uppsats om den här pedofil härvan med en gubbe och 23 kvinnor. Man kan säga att det handlade om makt. Kvinnorna blev så hjärntvättade av mannen att de tom skickade bilder på sina nakna barnbarn! Späännade hoppas jag får opponera mot henne.

Igår träffade jag också några bloggläsare! Jag blev jättegladoch känner mig hedrad att jag har så kultiverade och välartikulerade läsare.

1 kommentar:

  1. Jag förstår att du har träningsvärk men det är så himla bra smärta. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.