söndag 18 mars 2012

Cirklar

Ibland känns det som man är fast i samma ekorrhjul. Man utför vissa handlingar om och om igen. Som det man gör på jobbet t.ex. och det man gör annars också. Jag sitter väldigt mycket framför datorn. Jag surfar i cirklar. Besöker samma webbplatser om och om igen. Ni kanske känner igen er. Ibland upprepar jag mig i bloggen så därför måste jag skriva i cirklar också. Det här med att skriva blogg känns som det är en töntig hobby som alla ser ner på. För en blogg är liksom inte värd något.

Jag surfade in på den här killen Jockiboi blogg. I headern har han smetat ner sig själv med hundskit och är naken och posear provokativt. Så lägger han ut videos och bilder på sig själv när han runkar. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Det är dock som en bilolycka man vill inte titta dit men gör det ändå. Han och Hanna Widerstedt har tydligen druckit duskål med varandra. Ja ni får läsa själva. Ni hajar väl galoppen.

Om man jämför med dom två så går man ju i söndagsskolan eller hur man ska uttrycka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.