söndag 4 mars 2012

Starstruck

Det var några som frågade om de fick filma i min lägenhet. Jag sade ja om ni hjälper mig att knyta kontakter i filmbranschen dvs tipsar om namn och folk man kan ringa. Var det dumt? Ja menar jag är väl känd för att vara schysst och generös men man måste väl få kräva något tillbaka. Någon gång! Jag känner en av Sveriges bästa regissörer men jag vågar inte fråga honom eftersom vi har strulat men det var iofs 100 år sedan men jag vill inte framstå som någon jävla brud som ligger sig till framgång. Näe vad hemskt. De jobb jag har fått har jag minsann skaffat mig på egna jävla meriter.

5 kommentarer:

  1. Var det Ingemar Bergman? :-)

    SvaraRadera
  2. Haha nej det har var en yngre förmåga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, kunde väl nästan ana det, men din formulering lämnade ju det hela rätt så öppet för en vild gissning! ;-)

      Radera
  3. Ja du får gissa på! Jag kan väl tillslut avslöja vem det är. Om du skriver nåt kul.

    SvaraRadera
  4. Hehe, nja, jag behöver inte veta det. Folk får "banka-banka" med vem de vill, det har ju liksom inte jag att göra med vem det isåfall kan vara. ;-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.