onsdag 21 mars 2012

Banana split

Solen sken på mig i morse när jag gick i myllret av knegare  på Slussen. Jag kände mig som en av dem och det var härligt! Jag var på väg mot Filmvetenskapen! Jag är smart och analytisk och borde fixa att skriva c-uppsatsen men jag är för splittrad samt lider av dåligt självförtroende. Det ligger mig i fatet. However, min lärare är jättebra. Han är liksom modern, innovativ och entusiastisk. Så man blir ju peppad av det. Han påstår att alla människor klarar av att skriva en c-uppsats. Det krävs ingen särskild intelligens enligt honom. Men hårt arbete. Man måste kunna presentera fakta och och resonera på ett väl tillämpat vis.

Dagar som denna när jag ser jäktade morsor och griniga par så är jag glad att jag är singel. Jag vill verkligen bli kär nån gång men jag skulle verkligen inte ta vem som helst. Det finns så många idioter.  Ja herre min ge! Jag ska på lebb klubb om en vecka. Jag hoppas då att jag av ett mirakel blir homosexuell. För jag tycker kvinnor är så mycket bättre. De är bättre på att kommunicera, de är coolare osv. Men jag är tyvärr straight. Så jag hoppas jag kan skilja ut någon sånär hyfsad kille bland alla douchebags. Men om jag inte gör det så får jag väl vara ensam då. Jag har ju i varje fall familj och vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.