onsdag 7 mars 2012

Videoprat om vikten

4 kommentarer:

  1. Kul med videoblogg! Lycka till på gymmet idag. Ta det lugnt och fint så att det känns ok att gå dit igen sen. Är det på SATS Medis du tränar? (Det är där jag går.) Ev skulle vi kunna ses nån gång och träna ihop framöver!

    SvaraRadera
  2. Ja vad kul att gå och träna tillsammans! Ja det stämmer att det är SATS medis. Vi får höras om det! Nu har jag varit och "tränat" men jag vågade inte träna men det gör jag nog nästa gång.

    SvaraRadera
  3. Jag har ett ganska ryckigt schema i veckorna, och gymmar ej enligt nån tidtabell utan när bästa luckan ges. Men på helgerna är det lugnare och enklare för mej att göra upp om en tid i förväg. T ex lördag förmiddag, runt elva tolv sådär. Säg till om du är på! Och vi tar det lugnt!

    SvaraRadera
  4. Lördag elva halv tolv går bra. Vi kan ses vid reception 11:30. Då är nog jag ombytt. Annars kan du slå mig en pling på 0731582834.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.