tisdag 20 mars 2012

USA

Nu börjar jag längta till USA igen. Jag tänker mig att jag är nånstans i den amerikanska södern helt lost på nån liten väg mellan två jättestora fält så kommer det en gubbe långsamt körandes på en traktor och säger "You go back right from where you came from."

Amerikanarna har jättestort självförtroende och tycker att dom är bäst. Det är roligt! Och det smittar av sig. Dock gillar jag inte deras för kärlek för vapen och snabbmat. Herregud. Ja jag är morbidly obese men jag äter inte på Mc Donalds varje dag för det. Jantelagen i Sverige existerar inte i USA.

The ten rules state:
  1. Don't think you're anything special.
  2. Don't think you're as good as us.
  3. Don't think you're smarter than us.
  4. Don't convince yourself that you're better than us.
  5. Don't think you know more than us.
  6. Don't think you are more important than us.
  7. Don't think you are good at anything.
  8. Don't laugh at us.
  9. Don't think anyone cares about you.
  10. Don't think you can teach us anything.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.