tisdag 13 mars 2012

Bara

Haha den där novellen kommer inte att sluta som ni tror. Håll till godo, fortsättning följer om ni nu är så intresserade.

Efter jobbet tog jag en AW med mig själv på Pelikan. Jag dricksar alltid eftersom serveringspersonalen ofta får så dåligt betalt då blev hon jag beställde av jätteglad. Det var inte mycket. Sammanlagt kanske 15 kr i dricks för 2 öl. Men hon sa att hon skulle minnas mig.

Jag skrev på okcupid att jag var desperat typ men jag fick inget napp. Kanske ska gå ur okcupid. Fast jag är inte lika desperat längre. Jag har förlikat mig med tanken på att jag kanske alltid kommer att förbli singel. För Cupid är ju inte OKEJ mot mig för inga pilar kommer någonsin min väg. Det är inget större fel på vare sig mitt utseende eller min personlighet. Visst jag är tjock men inte för evigt väl. Men orkar inte ta tjockis diskussionen nu. Hur som helst jag hatar att gå på dejt efter dejt och bli besviken. Jag vill bara att man träffas naturligt. Vet inte var det skulle vara. På en filminspelning, på krogen, i en skog etc. Bara det händer nån gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.