söndag 11 mars 2012

Punk-punk punkrocker!

Här är jag med mitt ragg för kvällen. Nej jag skämtar! Han var jättesöt men jag tror jag är lite för gammal etc. Han heter Henrik Linder och spelar i ett band som heter Dirty Loops. De har fått skivkontrakt i LA. De kommer bli hur stora som helst så kom ihåg denna bild.

Jag var på Vernissage + kombinerad spelning. Det var ett band som spelade som hette mary's kids tror jag men det var inte min melodi. Lite för tamt för att vara punk. Jag missade Simma pga av jag började må illa så jag fick gå hem. Konsten på väggrna var intressant. Frida som målade feministisk porr konst gillade jag. Det var tungt. Tjejer som sitter i en soffa och bresar nakna med benen som det vore den mest natlúrliga sak i världen.

1 kommentar:

  1. sou brasileiro e meu sonho e ver de perto esse cara tocando.... by: artenio trajano

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.