fredag 23 mars 2012

My house

Jag gick en promenad igår och satte mig på Dramatentrappan. Jag kände mig såhär stor som ett hus men ett snyggt hus om ni förstår vad jag menar. Träffade ingen jag kände. Jag fick ögonkontakt med någon typ livvakt med sån där hörsnäcka på sig. Han var snygg. Men så kommer mitt dåliga självförtroende och gör sig påmint. Att jag som är så fet och oattraktiv osv vad tror jag om mig själv. Men jag är i varje fall smart och det är attraktivt. När jag var på Carmen i förrgår pratade jag med en kille som var jättesöt. Han jobbade på typ fritids eller nåt. En helt vanlig kille men han var så fin. Tyvärr hade han tjej. Jag försökte supa honom under bordet, genom att hälla i honom romshots men han blev inte mer medgörlig för det.

Jag gillar att gå ute på stan. Känna sig anonym. Det är underbart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.