fredag 23 mars 2012

Bombad

Hon hette Berit men hon kallades för Beirut för att hon var så jävla bombad!

Jag heter Beirut idag och jag är jävligt bombad. Jag vill inte ens gå in på vad det är jag har gjort. Men jag får bära dumstrut.

Jag förstår inte ibland hur jag klarar när jag ställer till det så för mig själv. Jag menar nu mest ekonomin. Visst det är bara pengar men det handlar ju om att man ska klara sig och kunna spara lite till sämre tider men det kan inte jag. Jag bara slösar. Idag köpte jag mat på filmhuset och ett busskort. Jag var på väg att köpa ett neonrosa läppstift men jag gjorde inte det. Det var ju bra gjort. Jag har verkligen inte mycket pengar. Denna månad fick jag bara ut 8700 kronor. Ja, jag är student men detta var lön och inte csn. Vad duktig jag är som både jobbar och pluggar förresten.

Vad gäller gastric bypass så är det inte lite sadistiskt att skära av någon magsäcken då han eller hon äter mycket. Bara en tanke sådär.

Jag vill gå ut ikväll och supa skallen i bitar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.