måndag 5 mars 2012

Lite jävlar anamma

Ja då kör vi! Jag kommer om jag ligger på 2000 kcal om dagen gå ner ca 1,5 hg om dagen. Eftersom jag är så tung så blir det så. Sen får jag ju minska successivt. Min frukost innehöll 500 kcal. Får äta lite mindre till lunch och middag. Dumt att jag skulle smälla i mig så mycket nu på morgonen. Men har ni inte hört uttrycket äta frukost som en kung, lunch som en prins och middag som en tiggare!!

När jag var 15 så brukade jag hänga på ett café som hette Ra. Jag träffade caféägaren häromåret och han påpekade att jag hade gått upp mycket i vikt och  tipsade om att jag kunde komma till hans nya café och äta nyttiga sallader. Det tycker jag var fräckt. Tänk om jag sagt fan vad flintskallig du har blivit men jag vet ett jättebra medel som gör att man får håret tillbaka. Folk är inte kloka ibland. Jag tycker att man ska var försiktig med att påpeka folks yttre för det finns ju något som heter grova komplex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.