söndag 11 december 2011

ugly kid joe

Igår var det en som frågade anonymt på tumblr: Why are you so ugly?. Jag blev lite ledsen men jag får ju skylla mig själv att jag exponerar mig själv på detta sättet. Jag vet att jag inte är ful, klart jag är ingen fotomodell men ful är jag ju inte för den saken. Tycker att folk ska skaffa sig ett liv och sluta klaga på folks utseenden.

Jo det går bra att sluta röka man får undvika personer som röker och platser och situationer där det röks. Så jag ska inte gå ut mer på krogen på ett tag. Det är som en pundare som vill sluta med knarket som undviker åka förbi plattan. Dock har jag smällt i mig en jävla massa godis som kompensation och det är ju inget bra ur viktsynpunkt. Får tugga på en nejlika istället det ska funka.Jag har märkt att jag blir som mest röksugen när jag tycker att något är jobbigt eller obehagligt. Som när jag blir utskälld av någon eller när någon äckelgubbe kommer fram och gör närmanden på stan. Då vill jag fylla lungorna med gift. Men det finns alternativ att lyssna på ett avslappningsband t ex. Vad gör ni?Har ni en skriklåda hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.