måndag 12 december 2011

Cold turkey

Jag ska aldrig mer röka i hela mitt liv. Amen. Det är äckligt och ofräscht. Plus att det är dyrt. Jag lade ner 24 000 om året på giftpinnar. Fatta vad man kan göra för dom pengarna!!! Man är korkad och destruktiv om man röker. Jag vet, mycket intelligenta personer är rökare men det är dumt att röka det är det jag försöker säga.
Nu har jag bara varit rökfri i tre dagar men jag gick på cold turkey utan nikotinplåster och tuggummin. Den första dan var tuffast men nu känns det som jag aldrig har rökt. Jag tycker att det ä bra med cold turkey metoden vad gäller alla missbruk. Det är svårt den första tiden men sen blir det mycket lättare att helt bli fri. Det är som att kasta sig ner för ett stup och överleva.

1 kommentar:

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.