onsdag 21 december 2011

It's alright mama!

Det är bättre idag. Alltså rent allmänt så är det bättre faktiskt. Men inte bra. Jag ska till Berns på nyår. Själv. Hoppas jag lär känna några roliga människor där! Jag har P, I och K och några andra som jag inte träffar så ofta men som ändå är ett stöd när vi ses. Jag ringde till Geir igår och han var jättesnäll och tröstade mig. Alla andra tryckte på upptaget när jag ringde med Geir svarade. Han sa att han jobbade med nån film och med nån musik. Jag var intresserade av honom förut för länge sen men jag är inte det nu. Jag tycker om honom som vän. Hoppas hans dröm om fru och barn i hus slår in. Han har ju redan barn men ingen fru och inget hus vad jag vet. Jag vill ha man hus och barn men med någon jag är ämnad för som jag passar ihop med. Jag vet precis hur den personen ska vara!! Älska mig såklart! Och bara mig! Ingen polygami här inte. Hoppas det finns någon där ute som älskar mig. Som när vi möts verkligen tycker om mig. Jag såg på skitprogram på TV igår om par som skulle gifta sig och göra tokiga lekar och genomgå vissa tävlingsmoment. Då kände jag att fan vad beiget så där ska inte kärlek vara att man förnedrar sig till den milda grad att man ska få nån skitvinst av ett produktionsbolag. Nä huwa.

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre i dag. Jag vill önska dig en god jul, jag åker till familjen i Norberg över jul utan tillgång till nätet. Kram på dig Bea, hoppas du får en bra julafton.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.